fredag 2 oktober 2009

Blivit medlem i cykelklubb

Nu är avgiften betalt och jag har blivit medlem i Fredrikshof Cykelklubb.

Tänkte blivit medlem redan för en månad sedan, men köper man medlemskap från 1 oktober gäller det även hela nästa år. Så det kändes rätt smart att vänta några veckor.

Huvudorsaken till att jag blivit medlem är att jag tänkte börja cykla i grupp i vår. Känns lite kallt att börja cykla i grupp nu i oktober, men tidigt i vår tänkte jag börja med den nybörjargrupp som Fredrikshof har.

Jag kollade runt bland cykelklubbarna i Stockholm och tyckte att denna klubb verkade bäst. Upp till bevis nu. Än så länge har jag bara fått inloggning till hemsidan efter att ha betalat medlemsavgiften på 300 kr. Har också läst mig till att jag har rabatt på diverse cykelaffärer. Men hoppas i alla fall få ett brev hem i brevlådan så att jag vet vad medlemskapet innebär.

Fortsättning följer ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar