måndag 18 januari 2010

Full fart framåt

Har nu äntligen kommit igång på allvar med träningen igen efter helgerna och förkylningen.

Schemat är fullbokat veckorna framöver med puls-spinningpass och ett par boxpass. Känns bra och jag känner mig också piggar. Nu gäller det att hålla ut till snön smälter och det blir varmare, för då tänker jag börja köra utomhus igen.

Häromdagen fick jag ett fullspäckat nytt nummer av cykeltidningen Kadens i brevlådan. Måste säga att jag gillar den tidningen mer och mer.

Som en nybörjare som mig är senaste numret en guldgruva i bra information med en stor cykelguide på cykel, utrustning m.m som du som cyklist behöver.

Dessutom fanns det en artikel (som jag ännu inte läst, men som verkar bra) om vilken styrketräning som gäller för cyklist. Bra! För i ärlighetens namn har jag inte direkt prioriterat detta, förutom ett Body pump-pass i förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar