söndag 28 februari 2010

Det kom ett brev ....

Efter att ha blivit medlem i en cykelklubb (Fredrikshof) i oktober fick jag häromdagen äntligen mitt medlemskort. Kul!

I morgon är det första mars och nu ser jag fram emot att kunna börja cykla utomhus om några veckor. Det har varit töväder hela helgen, så jag hoppas det håller i sig och blir riktig barmark snart.

Februari månad har bestått av mycket spinning, och enbart pulspass. Grymt kul och ansträngande. Känner att jag ligger bra till när det gäller upplägget jag kör. (Det som finns på cykla.se) Gäller bara att fortsätta i samma stil och nu framöver blir det att öka intensiteten.

Glädje är att jag har fått jobb redan från april, trots att jag slutar min utbildning först i juni. Jobbet ligger mitt i stan, så nu blir det att cykelpendla i vår! Hoppas det finns plats att ställa cykeln på lämpligt ställe på jobbet bara ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar